2013. július 21., vasárnap

11.fejezet

Két nap telt el a dortmundi bátyám féle lánykérés óta,s most hatalmas az öröm otthon. Anya már tervezi az esküvőt,apa pedig Marcot és Karimot is elvitte ezt megünnepelni..aminek hatására Karim még mindig kiütve alszik mellettem a repülőn.
- anya.. Akkor ő most az apukám?- kérdezte a dínóm halkan
- nem az igazi apukád,de annak tekinted,nem? Ez az egyetlen dolog ami számít.ő szeret téged,te pedig őt..
- anya,téged is szeret.hallottam amikor a papinak mondta,hogy vett neked egy gyűrűt..- mosolygott én pedig nagyon meglepődtem
- mit hallottál még kicsim?- faggattam ki
- azt hogy valentin-napkor akarta odaadni de 'minden elbaszódott' - motyogta én pedig csúnyán néztem rá - ő mondta, de soha többet nem fogom ezt kimondani - rázta meg a fejét okosan
- ne is - pusziltam meg - keltsd fel mert mindjárt leszállunk..addig elmegyek a mosdóba - sóhajtottam fel majd kimenekültem. Azt hiszem sok volt nekem ez az információ..megkéri Karim a kezemet?

A repülőről amikor leszálltunk,én fogtam a kicsimet hogy ha fotósok is vannak a reptéren,akkor ne tudjanak minket összekapcsolni..a francia autójába azonban mi ültünk be hamarabb,majd ő is mosolyogva szállt be..
- mostmár itt lenne az ideje hogy felfedjük ezt a kapcsolatot.utálok bújkálni...- motyogta
- énis utálok - szólalt meg a kisfiam - nem mondhatom el a focisoknak hogy apa a legjobb focista!! - morogta
- nemsokára elmondhatod mindenkinek és minden edzésedre elmegyek majd veled..- mosolygott rá a tükörben
- úgy várom..anya kérlek..- húzta el a szavakat amivel eléggé felhúz mindig - apa vihet majd iskolába is?!
- vihet..nyugi - sóhajtottam fel majd az ujjamra pillantottam amin nemsokára ott lesz a gyűrű.. Mrs.Benzema..egész jól hangzik
Egész délután sunyiba a laptopomon esküvői ruhákat böngésztem s bejelölgettem amik tetszenek. Rengeteg fajta volt.. A vonalú,sellős és egyszerű testhez simulós is.. Nem tudtam választani közülük,így úgy döntöttem hogy mindegyikből felpróbálok majd pár darabot..már nagyon várom!

Az esküvői lázam egy hét alatt kezdett lelankadni.. Hiába nézem már a nászút lehetséges helyszíneit,ha a vőlegény nem teszi meg a nagy lépést. Azt hiszem meggondolta magát.. Hiszen az elmúlt napokban számtalan lehetősége lett volna megkérni a kezemet. Szerveztem közös vacsit,lepasszoltam Enriquet Diegoekhoz éjszakára..de ő még a jelét sem mutatta arra hogy hamarosan bekötik a fejemet..sem utalás,sem más elejtett szavacska nem volt..
Eléggé kikészített ez a hét .. Nem volt.kedvem hazamenni s csak azon gondolkodtam mit ronthattam el..mit tettem rosszul,hogy már nem akar engem. Este ahogy hazamentem a munkából főztem nekik..Enrique már elaludt amire Karim megérkezett..meglepődtem hogy ilyen későn ért haza..
- szia kicsim - köszöntem neki és azonnal megcsókoltam
- szia - sóhajtott fel s csak megölelt - nagyon fáradt vagyok...
- merre jártál ilyen sokáig...?- pislogtam rá
- a stadionba voltam..- motyogta én pedig rábólintottam. Biztos ilyen sokáig edzett..amikor tudom jól,hogy Jose sosem marad sehol vacsoraidő utánig mert fontos neki a család.. Lenyeltem az infót és a gondolataimat is ,majd az étkezőbe vezettem és az ételt is kitettem. Evett belőle pár kanállal,majd kivett egy sört a hűtőből és megköszönte a vacsorát. Csak hümmögtem, majd követtem a nappaliba de már nem volt ott. a Hálóban is megnéztem, de ott sem volt.. így a hang irányába mentem, ami a zuhany felől jött. gondoltam meglepem picit..így levetkőztem s egy köntösben nyitottam be hozzá. A homlokát nekitámasztotta a csempének s csak folyatta magára a vizet. Észre sem vette hogy érkezem, csak amikor átkaroltam hátulról... Akkor sem szólalt meg csak összekulcsolta a hasánál az ujjainkat, és csendesen zuhanyoztunk tovább.. kettesben..


Március 15-én pénteken késő estig bent voltam a munkahelyemen.. Hatalmas áruszállítmány jött Németországból, én pedig nem bízhattam egy ekkora értékű munkát senkire az alkalmazottak közül. Karim egyik jó barátja, Jerome segített nekem, hiszen a drágám
otthon ül a csapattársaival, és a Bl sorsolás eseményeit beszélik ki.
- Ennyi ékszert.. - vigyorgott a fiatal francia-spanyol 'keverék' srác akit már a kezdetekkor megismertem Madridban, hiszen egy étteremben dolgozik
- Sok, de gyönyörűek - vigyorogtam és elvettem egy köves gyűrűt majd az ujjamra próbáltam - szép, nem ? - fordítottam felé mosolyogva
- de, az.. - fehéredett el
- Mi a baj ? - pislogtam rá de csak megrázta a fejét. levettem a kezemről és megint megcsodáltam a gyönyörűséget - Jerome!!!
- Ugyan ezt választotta Karim is.. - nyelt nagyot, majd a szájához kapott mert elárulta a titkot. Kicsit lefagytam, de nem volt időm reagálásra, hiszen nyitódott az ajtó és Pilar libbent be rajta. Küldtem neki egy üzenetet, hogy megérkeztek az új ékszerek, így válogathat a blogjához magának belőle. Ez reklám nekünk is, és neki is jó.. szóval megállapodtunk ebben pár napja.. de most rosszkor jött. Ezt csak tetőzte, hogy nem egyedül érkezett..Vele volt Sergo, s a bátya René is. Az idősebbik Ramos ahogy megpillantott, furcsa lett a tekintete.. csak nem megismert?!


*

Hetek teltek el a születésnapi buli óta, de a telefonom nem csörrent meg. Sergio hiába íratta fel a számomat a zsebkendőre amit a mosdóban halászott elő a zsebéből, nem keresett. Nem is tudom mit gondoltam. Ha annyira akart volna, nem egy nyamvadt fecnire íratja rá, hanem előveszi a telefonját, s veszi a fáradtságot hogy beírja. 
Elkezdődtek az év végi vizsgára a felkészülések, így az összes időmet a jégpályán töltöttem. Nem találkoztam Diegoékkal sem, ki akartam verni a fejemből ezt az egészet. Az este valahogy megváltoztatott. nem, nem bántam meg azt hogy Sergionak adtam a szüzességemet.. Mégis a gondolkodásom megváltozott. Leszedtem a posztereket a falamról, kiselejteztem az összes Ramosos cuccomat. Már nem a meze volt a pizsamám..  az életem más lett, s akkor még nem is tudtam mennyire megváltozik majd..

1 megjegyzés:

  1. Szió!
    Enrique nagyon aranyos volt az elején. Nem is sejti szerintem mit mesélt el Franzinak. Örülnék a leánykérésnek, remélem Karim elszánja magát :3
    Az autós jelenetet imádtam. Annyira aranyosak voltak :3 Mostanában ez lett a kedvenc szavam :D
    Karim tuti tervez valamit. Franzi egészen beleélte magát a dolgokba, és mire kiábrándul talán akkor lép Karim, ugye? Remélem. :3 Jerome elszólásával jót sejtek. Ejj miért akkor kellett Ramoséknak jönni :D Csak nem ismerte fel René? jujj, izgalmas. Kiváncsian várom a folytatást! :)
    xoxo

    VálaszTörlés